Det är smittsamt


Hur hyresrätten aldrig kommer att bli dyrare och hur jag aldrig kommer behöva pantsätta mitt piano.


Idag har jag för första gången uttnyttjat facebook-chatten. Så där som det var med msn när jag gick i jsuan och man snackade i timmar. Innan jag blev rädd för min msn och slutade använda den. Bilderna är ifrån igår, då sov jag hemma hos Moa. Där var det mysigt. Jag lånade en mysig tröja.




En dag kommer man vara död och ligga i kö för kremering (jag som duschar i min mögliga dusch)



Det är fortfarande nervgas i lådan!


Tyvärr har jag varit så trött och sjuk att jag knappt pluggat på två veckor. I morgon är det i alla fall möte på skolan och jag ska dit, med min influensavaccinskadade arm och min huvudvärk. Nu lyssnar jag på Var e Vargen och kramar Mattias. Detta blogginlägg tillägnas dagens facebook-chatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0