Publicerad!

Nu finns mitt namn och mina serier i tryck!

Tjuvlyssnat 3 är jag med i, på sidan 8 och 24. Båda serierna är baserade på tjuvlyssningar från -08. Boken släpptes i augusti men jag fick veta det idag, och det inte tack vare tjuvlyssnat utan tack vare Mattias. Blev rätt sur, men det är väl kul. Ska visst lyckligtvis få några exemplar av boken i allafall. Om ni ser den på stan så kan ni bläddra fram och kolla, coolt med tryckt Siri. Nu är jag officiellt omnämnd som illustratör!



Här är nummer ett som ska föreställa utseendefixerade småtjejer.



Här är tvåan!

De finns båda på min blogg sen tidigare, i det allra första inlägget faktiskt, men nu vill jag såklart visa upp dem igen när de rönte såna framgångar. Hade inte riktigt råd eller lust att köpa boken så jag väntar vackert på hemleverans som lön för mödan. Sedan kanske jag kan ta ett kort på boken och photoshopa dit ett sympatiskt ansikte eller nåt.


Kommentarer
Postat av: omedelbar

good creations. grat´s!



i´m underground nowhere

everywhere

//P



2009-11-03 @ 20:16:54
URL: http://somendrog.blogg.se/
Postat av: Ivannia

Wohoo!! Grattis!! Du är för jävla duktig, ska du veta. Oj, enn komplimang fick du med, jävlar vad jag är generös..

2009-11-03 @ 21:25:12
Postat av: Ivannia

Wohoo!! Grattis!! Du är för jävla duktig, ska du veta. Oj, en komplimang fick du med, jävlar vad jag är generös..

2009-11-03 @ 21:25:23
Postat av: cicci

Grattis Siri :D



(det om lådan lät inget bra)

2009-11-04 @ 07:51:13
Postat av: emelie

bra där tjejen!!

2009-11-04 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0