Puss och tack till torsken!






Tack och adjö! Nu ikväll var sista gången det hölls flerbandsevent på Trädgårdsgatan 37. Man skulle kunna se det lite som att en era tar slut eller så struntar man i det för det är ocoolt att vara sentimental. Jag var väldigt nöjd med sista torskenspelningen, det kom okej med folk och banden skötte sig! WWW, jag, Moa och David spelade våra inte särskilt tajta låtar. Det var skoj men jag var jättenervös, under Spring spring som faktiskt var den enda låt jag kunde ordentligt så fick jag tunnelseende och såg inte tangenterna på melodikan. Nu har man i alla fall uppträtt med ett band så slipper mn känna pressen inför att hinna med det i resten av livet!

På kulturhuset har jag gjort ganska mycket. Eller egentligen gjort ganska lite, men det har varit skönt att vara någonstans på samma tid, samma kanal genom allt som har hänt. Det har ju hänt så himla mycket sen första gången jag kom in på kulturhuset! Jag minns det som det var igår... Men kanske är man en helt ny människa nu?
Med Oslo eller vartfansomhelst i antågande så vill jag peppa upp nya kulturhuset lite, jag hoppas att det kan bli för någon vad trädgårdsgatan var för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0