Tell no one about tonight



Försöker jobba lite i blyerts så jag övar upp mig igen, men den här gjorde jag egentligen innan jag började öva upp mig. Rep i fyra timmar ikväll/igår inför lördagens spelning på Kulturhuset. I morgon/idag ska det förhoppningsvis röjas stjärt till Den Svenska Björnstammen.

Nu ligger jag i min nya säng här i vardagsummet och lyssnar på musik, tyst. Jättetyst. Jag ska smyga mig in i de tomma lokalerna och röka starka cigaretter och gråta. I min förra blogg avslutade jag det första inlägget med "det finns inte mycket kvar nu förutom tyskt lantvin och starka cigaretter". Jag gillar att må bra, och jag gillar att sitta och lyssna på ekot. Framtiden är nära nu för en frivillig i första ledet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0