Morfin no more


Skolklinikens anteckningar och text av Nordpolen.

Sjukvårdsupplysningen upplyste mig om att jag verkade vara allergisk mot cocillana-etyfin så morfin no more. Kräktes tre ggr förut och började lägga ihop roliga allergisymptom. T.ex Magknip, svullna öron, nässelutslag i ansiktet, illamående, yrsel, kräkningar o.s.v. Härligt att jag inte räknade ut det tidigare? Synd dock att det skulle ta slut, jag sov så skönt och hostade inget alls. Nu har jag i alla fall fått än mer bevis på att medicin inte är trustworthy och att man ska kurera orsak och inte symptom.

Jag mår nedrans bra. Lugn, harmonisk, skön, glad, härlig. Det är nästan lite skönt att vara sjuk och ligga hemma och mysa. Åtminstone nu när jag är på bättringsvägen. Kanske inte känner så i morgon förresten, när jag inte får ta ngn mer cocillana....Men äsch! Jag är glad. De är det viltogaset. Glad och  fylld av kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0