Dygnet på Saltarö

Jag ska skriva här men först ska jag röka så nu sätter jag punkt för att röka.

Nu har jag rökt och tänkt. Det jag tänkte på var:

Mattias, att rökning är farligt, att det är kallt ute, att jag älskar min tröja, att jag hade en skitstor tavla framför fönstret som jag flyttade på, att jag är trött på Jim Fisk, att jag gillar räksallad, att det är varmt under täcket och att min granne kommer bli ledsen över fimpen på gården.

I somras var jag ett dygn på Saltarö och det var vackert som en dröm och mysigt som en kattunge.

På tåg genom landet
På resan hem från sommardagar på Saltarö för någon månad sen

På verandan
På verandan på saltarö

Nu ska jag se klart en bra dokumentär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0