För fattig för en överdos

Yo!
Kvinnodjuret i akvarell av någon anledning

Jag har hittat på en sjuk massa grejer i Spanien, där jag var, och innan och efter. Scannade in lite ikväll så att jag kunde lägga upp det på min nya blogg! Hihi. Nu lyssnar jag på Nordpolen och har trixxat in alla bilder i datorn. Ett tack till Bo Cassel som hjälpöte mig med scannern.

Siri, Dani och Isak
Jag, Daniela och Isak en vanlig dag i gamla nya tjuren

En hungrig stackare kanske
Nån som är lite hungrig kanske, eller kanske inte

Sann historia!
Sann historia. Dani hade spökröst också. Det är jag och Dani alltså

Nu ska jag ta något riktigt gott att äta och sen ska jag röka en cigarett. Det är så jävla härligt att leva. Jag ska lägga upp fler teckningar i morgon, om jag hadeläsare så skulle jag säga att det var för spänningen i att vänta, men det är för att jag inte orkar lägga upp fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0