Nu viner tågen förbi som dimma över haven (jag orkar inte ha skev dygnsrytm mer)



Jag ska designa ett vardagsrum och duscha riktigt ordentligt i morgon. Det blir en dag av saker attt uträtta. Man ska vara fin och smal och smart och snygg och bildad och framgångsrik och välklädd och proper och impulsiv och rolig och kreativ och preppy och alternativ. Det blir så mycket planering för att klara av minsta grej.

Jag vill bara slappna av, ta fina foton, jag ill cykla i solen, duscha länge och sen desiga ett vardagsrum och kanske vandra ut i skogen om det blir fint väder. Jag tycker det känns lite tråkigt att tönka på att vara fin och smal och snygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver aldrig tänka på just det

2009-10-02 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0