Mamma täcker hålet med mamelucker

Opium-Ulf, du är min enda vän. Opium-Ulf, så nära sanningen. FRANCES 2010

Som vanligt har jag svårast att sova när jag ska upp tidigt. Om fem timmar går en bil mot Arvika och en dags hårt festivalande! Jag har varit i Torbjörntorp i en vecka snart och det har varit skönt.
Nu har jag slut på rena underkläder så det är väl tur att jag ska fara härifrån. Kanske får jag en hjärtattack i morgon efter omställningen från hus på landet med aldrig mer än sju nära bekantskaper, till hätsk festival med tusentals besökare och stress och festande. Men det är ju de där hjärtattackerna jag gillar bäst.
Jag ska bli något stort, jag ska bara bli frisk först
(och rulla mig en ciigarett här i sommarnattens kvalmiga tystnad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0